8 Ağustos 2014 Cuma

Son Zamanlarda Herkese Önerdiğiniz Kitaplar


Bu kez farklı bir etkinlikle karşınızdayım :) Etkinliği asıl başlatan Kristal Kitap... Beni etiketleyip, bu etkinliğe davet edense daha yeni yeni tanıdığım ama çok da sevdiğim biri olan Dr.Blue :)

Şimdi benim sevdiğim, beğendiğim ve önerdiğim kitaplara gelecek olursak...
Benim çok beğendim ve sizlere ilk tavsiye edeceğim kitap;

*Jojo Moyes'ten SENDEN ÖNCE BEN kitabı...



Niye mi bu kitap?
İşte ben de bunu sormanızdan korkuyordum.
Bu kitap çok bambaşka duygular uyandırda bende.
Ben bu duyguları dile getiremiyorum. Hatta yorumlarken bile zorlanmışım baksanıza.  Kendi yorumumdan çok, özet geçmişim :)

Kitabı okumadıysanız, hemen okuyun hemen!










Tavsiye de bulunacağım bir ikinci kitap ise;

*Khaled Hosseini'den UÇURTMA AVCISI kitabı...



Kardeşlik, dostluk, ihanet konuları üzerine yazılmış çok harika bir kitap.
Khaled Hosseini zaten harika bir yazar.
Yani bu kitabı da alıp okuyun, okutun.












Ve tasviye edeceğim üçüncü kitap;

*Canan Tan'dan EN SON YÜREKLER ÖLÜR kitabı...



Canan Tan'ın en sevdiğim romanı bu.
Harika bir aşk romanı.
Ben bunu okurken gözyaşlarıma hiçbir şekilde engel olamadım.
Bu kitabı da okumanızı öneriyorum.











Sanırım şuan da herkese önerebileceğim kitaplar bunlar.
Belki daha vardır ama aklıma gelenler bu kadar :)
Umarım listelerinize ekler okursunuz...
Bu arada bende beraber blog turu yaptığımız arkadaşlarım;
- Zeynep's Library
- Kalemimden Yazılar
- Pamuk Şeker
ve
- Pilli Kütüphane
- Kitap Kuşu
olarak beş blogger arkadaşımı davet etmek istiyorum.
Kısa sürede cevap verirler inşallah :)

Sevgilerimle!