9 Eylül 2014 Salı

Mim3: Zıt Kitaplar Mimi

Yeni bir mim, yeni bir mim... :) Sevgili Kitap Keyfim beni mimlemiş. Teşekkürler! :)
Şimdi başlayalım mim sorularını yanıtlamaya...

1. Alım Zamanına Göre Zıt Kitaplar
Aldığım ilk kitap Asla Vazgeçme ve en son aldığım kitap Kinyas ve Kayra...


2. Fiyatına Göre Zıt Kitaplar
Kitaplığımdaki en ucuz kitap, Tuna Bahar'ın Petunya adlı kitabı ve en pahalı kitapsa Yabancı...


3. Anlatıcısına Göre Zıt Kitaplar
Senden Önce Ben kitabını kız karakter Lou, Köpek Düşleri kitabını erkek karakter Cameron anlatıyor...



4. Kapağına Göre Zıt Kitaplar
Cihan Erdem'in Cellat kitap kapağı biraz korkunç gelmişti fakat Menekşe Kokulu Hikayeler kitap kapağı huzur dolu...


5. Uyruğuna Göre Zıt Kitaplar
Flaubert'in Madam Bovary kitabı ve İzzet Şark'ın Kış Ağrısı adlı kitabı...

6. Kalınlığına Göre Zıt Kitaplar
En kalın kitabım Kinyas ve Kayra, en ince kitabım Petunya...


7.Hikayesine Göre Zıt Kitaplar
Düzceli Mehmet gerçek, En Son Yürekler Ölür kurgu bir kitap...


8. Türüne Göre Zıt Kitaplar
Dejavu'nun türü korku-gerilim, Kapan'ın türü macera...

9. Moduna Göre Zıt Kitaplar
Serenad'ı okurken duygudan duyguya sürüklendim, Papatya Kokulu Hikayeleri okurkense hem hüzünlendim hem güldüm ve çokça düşündüm...

Güzel bir mim oldu :)
Şimdi geldi sıra birilerini mimlemeye... Kimi mimlesem :)
O zaman;
- Öz'ün Kitap Tutkusu
- Zeynep's Library
- Pamuk Şeker
bloglarını mimliyorum.

Sevgiler!