11 Kasım 2014 Salı

#okuduklarım19: Elif gibi Sevmek/Hikmet Anıl Öztekin


'' Sevmek hesap işi değil,
sevmek güvenmekti, ait olmaktı...
eskidendi...''

''Vazgeçtiğin her haram dünyalık, imanını arttırır...
Bıraktığın her haram sevda, Helaline yaklaştırır...''

Beşeri aşk ve tasavvuf aşkı dile getirilmiş Elif Gibi Sevmek'te. Kitapta Elif'e dair, Yaşama dair ve Babama dair olmak üzere üç bölüm vardı. Çok duygu yüklüydü kitap. Babasından bahsettiği kısımlarda biraz etkilendim fakat diğer kısımlarda beni çokça etkileyen yerler olmadı. Beğendiğim bazı sözler oldu içinde...

Herkes çok beğenmişti kitabı. Bende çok merak etmiştim. Ama beklediğim gibi çıkmadı. Zaten ne zaman beklentiyle okusam bir kitabı, sonu hep hüzün... Her zaman diyorum kendime beklentiyle okumamalıyım kitapları ama yine de engel olamıyorum :)

Kitabı okuyanların bazıları da verilen paraya yazık oldu diye yakınıyor. Ben arkadaşımdan alıp okudum. Eğer kendi kitaplığıma alsaydım da pişman olmazdım sanırım. Kitaplıkta çok hoş duruyor çünkü :) 
Geçenler de Elif Gibi Sevmek 2 kitabı da çıktı. Hemde bu kez gül kokulu. Bir kırtasiyede denk geldim ve elime alıp şöyle bir inceledikten sonra kokladım. Gerçekten çok güzeldi. Sırf kokusu için bile alabilirim :)
Menekşe Kokulu ve Papatya Kokulu Hikayelerden sonra bir de Elif Gibi Sevmek 2 kitabını alırsam kitaplığım çiçek bahçesine dönecek... Oh mis :) Koklar koklar dururum artık...

Kitap genel olarak güzeldi. Ama çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Beğenmedim dersem de olmaz. Artık okuyup okumamak sizi kaldı. :)


Sağlıcakla kalın.
Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli ;):)