19 Ocak 2015 Pazartesi

Mim6: Sosyal Medya Tag


Part of the Book  mimlemiş beni :) Teşekkür ediyorum... Uzunca  bir süre sonra mim yanıtlıyorum... Aslında aralarda mimlenmiştim ama cevaplamaya vaktim olmamıştı. Gelelim sorulara...

Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap?
Baskı yapmak değilde, Tess Gerritsen kitaplarını önerenler oldu. Fakat ben hala okuyamadım...


Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap?
Benden sonra popüler olmuş olduğunu düşündüğüm bir kitap yok maalesef :)

MySpace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap?
Bilemedim ki şimdi ben :) Buna da maalesef bir kitap söyleyemeyeceğim...

YouTube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap?
Kitapların filme çevrilmesine pek sıcak bakmasamda, bunun için Son Ada kitabı diyebilirim. Kitabını okuyup insanlar kendince dersler çıkarsa çok daha iyi olur. Fakat bir filme dönüştüğünde daha çok kişiye ulaşacağından daha yararlı olacaktır...
Bu arada Livaneli hiçbir kitabını filme dönüştürmek fikrinde değil diye biliyorum. Bence en doğrusu :)


Goodreads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap?
Buna net bir cevap veriyorum, Senden Önce Ben. Ben çok beğenmiştim, tavsiye ediyorum herkese...


Evett! Kimi mimlesem :) O zaman Kitap Notları, Zaman Sözleri ve Dostlar Kütüphanesi ni mimliyorum...

Sevgiler!